דירות למכירה באילת

העיר אילת היא אחת מהערים היפות שיש בישראל כאשר בכניסה אליה יקבלו אתכם ההרים האדומים שלה, הבריזה שנושבת בה בלא מעט שעות היממה והחופים המרהיבים שלה. אילת שבשנים האחרונות מקבלת תנופת בנייה שעוד לא נראתה בעיר, מטפסת בצורה מדודה ואיטית חזרה אל קדמת הבמה ואל מרכז התיירות הפנים ארצי. פרויקטים רבים החלו לצבור תאוצה בעיר, מלונות חדשים, התחדשות עירונית ואפילו פרויקטים באזור שכונת שחמון היוקרתית. שוק הנדל"ן בעיר הוא עולם ומלואו ויש המנבאים לו עלייה לא קטנה בשנים הקרובות, אז אם בשביל שגם אתם תוכלו להנות משוק הנדל"ן שרק הולך ומתחמם בעיר הנה כמה דירות למכירה באילת שיוכלו לעניין אתכם.

פרויקטים חדשים

Blue space נחשב לאחד הפרויקטים החדשים בעיר אילת והוא נמצא בלב ליבה של העיר ברחוב "דרך יותם" 27. הפרויקט בעל 4 בניינים וכמות של כ178 דירות חדשות אמור להיות אחד מהפרויקטים המדוברים בעיר אילת, כאשר ממנו תוכלו לצפות אל ערי אילת המרהיבים, להנות ממרפסות שמש מפנקות, חנייה פרטית ועוד מגוון אבזורם שונים שיגרמו לכם להנות מכל רגע בשהות שלכם בדירה. בפרויקט תוכלו להנות מדירות פנטהאוזים ומיני פנטהאוז בני 5 חדרים, מדירות בנות 2 חדרים, 3 ו4 חדרים כאשר מבין כל אלו תוכלו גם למצוא לעצמכם דירת גן מרשימה. הפרויקט השני הוא לא אחר מאשר דירות למכירה באילת "יוסי אברהמי", האמונה על כמה פרויקטים בעיר, ופרויקט "פארק ים 10" נמצא בשכונת שחמון היוקרתית באילת. הפרויקט מציע דירות 3 4 חדרים, יחד עם דירות גן רחבות ידיים ורמת גימור מעולה. לאלו שיבחרו בפרויקט "פארק ים 10" יוכלו להנות מחנייה פרטית, מרפסות שמש גדולות ומפנקות ועוד.

יד 2 ועוד

המחירים בעיר אילת נחשבים יחסית לנמוכים ביחס למרכז הארץ וממוצע של דירה באילת עומד כיום על כ מיליון ומאתיים שקלים, יחד עם זאת המחירים יכולים להשתנות בהתאם לסוג הבנייה, כמות החדרים והאזור שבו הנכס ממוקם. נתחיל מדירות 3 חדרים שיכולות לנוע בין 800 אלף שקלים עד 1.6 מיליון שקלים, כאשר גודל הדירה נע בין 40 מטרים(דירת גן) לעד 85 מטרים. עם זאת דירות 4 חדרים יוכלו להפתיע אתכם ולהתחיל במחיר של 900 אלף שקלים עד מיליון ומאתיים, כאשר גודל הדירה נע בין 70 מטרים עד 120 מטרים. שוב יש לציין כי המחירים עלולים לעלות או לרדת בהתאם למיקום הנכס הבנייה וכו.