השקעות נדל"ן בפלורידה

ישראל נחשבת לאחת המעצמות בכל הקשור להייטק וביטחון, היא מייצאת חברות שונות וסטרטאפים כאלו ואחרים בתחומים אלו. אך גם ביחס לגודל שלה נחשבת גם לבעלת לא מעט אזרחים המשקיעים בנדלן רב מעבר לגבולות המדינה, אחת הסיבות לכך היא אולי בועת הנדלן אשר קיימת במדינה או כמות המשקיעים והיזמים שהולכת וגדלה. אך כך או כך ישראלים רבים משקיעים בלא מעט מדינות, כאשר אחת מהן היא לא אחרת מאשר מדינת פלורידה שבארצות הברית. המדינה אשר נחשבת למדינה בעלת מספר רב של תיירים גבוה בשנה, גם בעלת לא מעט ערים עם שלל אטרקציות ומעל ל10 אוניברסיטאות ברחבי המדינה.

למה השקעות נדל"ן בפלורידה?

פלורידה הינה מדינה בעלת לא מעט אטרקציות בתוכה, החל מתעשיית חלל, תעשיית קולנוע עצומה ומגוון פארקים מטריפים. בין הערים שפלורידה נמנות מיאמי, אורלנדו וקייפ קרול אשר מצויות מבין הערים המפותחות בארצות הברית ובמדינה. יחד עם זאת נמצאים בערים אלו לא מעט אוניברסיטאות ואזורי תיירות בינלאומיים כמו החופים של מיאמי או אולפני דיסניוורלד. בנוסף לכל אלו חשוב לזכור כי אחוזי התשואה במדינת פלורידה עומדים על כ 8 אחוזים, עם חוק מס פדרלי של אחוז וחצי והוא כולל בתוכו את כל ההוצאות הבירוקרטיות הכרוכות בקניית נכס. מחיר הדירות החציוני עמד בשנים האחרונות על כ250 אלף דולרים, ומחיר השכירות נע בין 1700 דולר עד 2000 דולר.

ערים מומלצות בפלורידה

מיאמי

העיר שחופיה נקראים גם "שער של אמריקה" היא אחת מערי התיירות המפורסמות בעולם, בעלת סצנת אוכל מטורפת, רצועות חוף מרהיבות וחיי לילה משוגעים. יחד עם כל אלו תוכלו להנות מעיר בעלת אחוז מסחר די גבוה(שני למדינת ניו יורק) ומגוון רחב של יחידות דיור ונכסים שונים להשקעה. כיום מחירי הדיור נמצאים בהתאוששות מאז משבר ה"סאב פריים" והעיר נחשבת למקום אטרקטיבי להשקעה.

אורלנדו

עיר האטרקציות והפארקים בה תוכלו לבלות שעות רבות מבלי להרגיש, החל מדיסנוורלד, פארק המים SeaWorld ואולפני יונברסל. בעיר תוכלו למצוא גם כן קרוב לעשרה אוניברסיטאות וקרוב לשמונים מיליון תיירים הפוקדים אותה מידי שנה.

קייפ קרול

העיר שנמצאת במקום הראשון בדירוג קצב הגדילה בארצות הברית, הינה עיר המים השנייה בעולם אחרי ונציה, כאשר תוכלו למצוא קרוב ל650 ק"מ של תעלות מים. האזור הימי שמאפיין את קייפ קרול מאפשר לתושבים גם כן לצאת אל מפרץ מקסיקו בקלות.