מתכננים ניתוח פלסטי?

ניתוח אף
ניתוח אף?

בין אם אתן מתכוננות להגדיל את החזה, להחליף את השתלים או להקטין את האף, חשוב מאוד לבחור את המנתח הנכון שקיבלתן עליו המלצות ואתן יודעות שהוא מנתח מקצועי מצד אחד וכזה שיהיה לכן נוח לעבור את התהליך איתו מצד שני. מנתח מקצועי יספק לכם גם ייעוץ והכוונה בהתאם למצבכן הרפואי והציפיות שלכן מהתהליך. לשם כך הוא או היא יצטרכו להקשיב לכן מצד אחד ולהבין לעומק את החששות והמטרות שלכן ומצד שני הם יספקו לכן את המידע הרלוונטי והמלא ביותר בצורה שתקל עליכן לקבל את ההחלטות הנכונות באופן מושכל וכזה שמתאים לכן למצבכן. מנתח טוב נותן אפשרות טיפול אלטרנטיבית אם הוא או היא רואים שהמטופלים לא בהכרח זקוקים לניתוח או שניתוח הוא לא בהכרח הפתרון הנכון עבורם. הם גם נותנים למטופלים עצות כיצד הם יכולים לטפל בעצמם בבית לאחר ביצוע ההליך.

המשך מעקב והשגחה – מנתח טוב יבטיח כי המנותחת או המנותח יהיו תחת טיפול ומעקב שמתאימים להם ומספקים עבורם. הקפידו לבחור מנתח שיקבע פגישות גם לאחר ההליך ולא כזה שלא תוכלו להשיג לאחר הניתוח או שתתקשו לדבר עימו. פגישות מעקב הן חשובות מכיוון שהן מבטיחות שהכל יהיה בסדר ושגופך יגיב היטב לשינוי החדש. זהו מאפיין חשוב מאוד של מנתח מוצלח – כזה שמתמקד לא רק בתוצאה הרצויה אלא במטופלת עצמה, בצרכים, ברצונות ובכאבים שלה. מנתחים טובים מתמקדים בהשגת התוצאות הטובות ביותר, אך התוצאות הטובות ביותר הן לא בהכרח התוצאות שאליהן את שואפת בראשך ולכן חשוב לבצע את תהליך הייעוץ והדיאלוג שיסייע לך להבין למה המנתח מכוון ולמנתח להבין מה הצורך שלך. בחירת מנתח טוב תבטיח לך שקט נפשי מכיוון שאת תהיי בטוחה שהרופא שלך ישיג עבורך את המראה שאת באמת רוצה להשיג.

חשוב לא להסתמך רק על מידע שקראת באינטרנט או המלצות שקראת באתר של המנתח. תתייעצי עם חברים וקרובים שעברו ניתוחים פלסטיים בעבר. אל תתביישי. לאחר שתקבלי המלצות אישיות אז תיכנסי לאינטרנט ותשווי את ההמלצות למנתחים הטובים, המוסמכים והמומלצים ביותר באזורכם.
להרחבה:
http://mahut.co.il/
https://hy.health.gov.il/?CategoryID=241
http://www.bmc.gov.il/?CategoryID=240&ArticleID=339