היתרונות של מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בעולם, שני רק להגדלת חזה ולניתוח אף. בניתוח זה מנקזים עודפי שומן מהבטן ובכך נפטרים משומן מיותר. לאחר שאיבת השומן מסירים בזהירות ובקפדנות את העור העודף ואז מהדקים את שרירי הבטן ותופרים את החתך באמצעות תפרים.
מתיחת בטן היא לרוב ניתוח שמפתיע את המנותחת בעצמה עם התוצאות שעולות לרוב על כל הציפיות. מרבית הנשים שמעוניינות במתיחת בטן הן אמהות שילדו לאחרונה, נשים שמנות שאיבדו בפתאומיות משקל גדול או נשים עם עור רופף ומדולל. חשוב כבר בהתחלה להבין איזו מתיחת בטן את מעוניינת לעבור – מתיחת בטן חלקית או מלאה, כזו שכוללת גם הסרת שומן, הידוק השרירים והסרת העור העודף או כזו שמכוונת אך ורק לשומן עיקש בבטן התחתונה ולרוב מחייבת התערבות כירורגית מינימלית.

פנים חלקות, בטן שטוחה

היתרון הגדול ביותר של הניתוח הוא השינוי העצום שהוא עושה בנראות של המנותחת. שינוי שכזה גורם לשינוי עצום בביטחון העצמי ובתחושה האישית של האישה עם עצמה. אך אם הוא לא מלווה בשינוי הרגלי חיים בתזונה ובפעילות ספורטיבית החזרה אל המצב הקודם עלול להיות הרסני ולהותיר את המנותחת במקום נמוך יותר מאשר לפני הניתוח.
הגוף המתקבל אסתטי יותר בצורה משמעותית ולרוב נותן דחיפת מוטיבציה עצומה כדי לבצע את השינוי באורח החיים אך חשוב לנצל אותו לפני שמתרגלים למצב החדש ומקבלים אותו כמובן מאליו. לרוב הירידה במשקל מגיעה עם שינויים אנטומיים משמעותיים ולכן בעיות כרוניות הקשורות בשומן ובמשקל כמו כולסטרול גבוה או בעיות של גב תחתון משתפרות במקרים רבים לאחר הניתוח. מבחינת חסרונות אז פרט לזה שציינו על הסכנה בחזרה למצב ההתחלתי אך עם נזק פסיכולוגי עצום יש כמובן גם את נושא הצלקות שאמנם ממוקמות מתחת לקו הביקיני אך עדיין בולטות במצב של עירום ומצריכות את קבלתן.
כמובן שעדיף תמיד לנסות להתמודד באמצעות שינוי בהרגלי חיים עם הבעיות השונות ואם פעילות ספורטיבית ותזונה יכולים לסייע אז עדיף להימנע מפעולה כירורגית. אך במקרים רבים הדבר בלתי אפשרי ואם האפשרות היחידה שנותרה היא האפשרות הכירורגית אז כדאי לשקול אותה בכובד ראש במקרים מסוימים משם שהיא באמת בעלת פוטנציאל לשנות חיים לחיוב.
מידע על טיפולים קוסמטיים נוספים: https://www.dr-erik.co.il/%D7%A6%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A7%D7%A0%D7%94
https://www.mako.co.il/women-beauty/Article-035cbc5d9de7a51006.htm