התחדשות עירונית אפריקה ישראל

אחת החברות היותר מוכרות בישראל וזו שהייתה אחראית במהלך העשורים האחרונים ללא מעט בנייה בישראל, עושה זאת שוב הפעם במתכונת של התחדשות עירונית. החברה אפריקה ישראל בבעלות יעקב לוקסנבורג עברה לא מעט תהפוכות בשנים האחרונות, חלק מהם היו קשורים לבעלים הקודמים וחלק לבניות כאלו ואחרות. אך מה שאי אפשר לקחת מחברת "אפריקה ישראל" הוא לא ללא ספק הניסיון הרב וכמעט בלתי נגמר שהיא אוחזת בו, וכאשר בישראל ישנם לא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית היו בטוחים כי גם היא לוקחת חלק בתוכניות הללו ועושה זאת בצורה מעולה. הפרויקטים שלקחה על עצמה החברה "אפריקה ישראל" ממוקמים באזורים מרכזיים בעלי דרישה וסטנדרט גבוהה, הנעשים תחת איכות בנייה בלתי מתפשרת ולכם יש הזדמנות לקחת חלק בפרויקטים המרהיבים הללו.

בבנייה

פרויקטים להתחדשות עירונית אינם פוסחים על העיר גבעתיים ולבטח לא פוסחים על חברת הבנייה אפריקה ישראל ולכן תוכלו למצוא כיום 3 פרויקטים של החברה בעיר בעלת הגבעות ואזורי התצפית היפיפיים.
הפרויקט הראשון ממוקם ברחוב המעיין 38 שבגבעתיים והוא כבר נמצא בהליכי בנייה, בו תוכלו למצוא חנייה לכל דירה, מעליות מפוארות, מערכת מיזוג אוויר מרכזית ומלאה לכל דירה, דלת ביטחון מעוצבת בכניסת כל בית וברז גינה במרפסת השמש. הבניין שאמור לקום ברחוב המעיין 38 אמור להחליף את הבניין הוותיק ולהקים במקומו בניין בעל 28  דירות ו8 קומות שחלק גדול מהדירות יוכלו להנות ממרפסות שמש מפנקות, דירות 3, 4 חדרים ופנטהאוזים מפנקים ומטריפים.

בעתיד הקרוב

עוד 2 פרויקטים חדשים אמורים להצטרף אל "אפריקה ישראל" וגם הם אמורים להיות בגבעתיים כאשר הראשון מבניהם הוא כמובן קק"ל 7 שאמור לספק בניין בעל 7 קומות יחד עם 32 דירות מעוצבות ועמידות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומרהיבים. פרויקט קקל 7 קיבל לא מזמן את היתרי הבנייה כאשר הליכי הבנייה עצמם אמורים להתחיל בזמן הקרוב, יחד עם זאת תוכלו למצוא בפרויקט זה דירות 3,4 חדרים בנוסף אל דירות גן ופנטהאוזים מפנקים. הפרויקט השני שאמור לקבל את אישורי הבנייה בחודשים הקרובים ממוקם ברחוב פאטי 13 שגבעתיים והוא נמצא באזור יחסית מרכזי בין הפאבים השונים והגינות הרבות. הבניין החדש אמור להכיל 28 דירות חדשות ולהיות בעל 8 קומות, יחד עם חניה פרטית, מערכת חימום סולארית ואינטרקום צבעוני במעגל סגור.