חברות ביטוח מובילות בישראל

תקופת הקורונה למידה לא מעט אנשים מאיתנו כי הצורך בביטוח חיים או כל ביטוח אחר, יכולים להפוך את החיים שלנו לקלים יותר. בעזרת הביטוחים השונים נוכל להיות עם ראש שקט בנוגע לכל מיני תופעות או אסונות שיכולים לבוא עלינו, ברוב הפעמים גם ללא שום אזהרה מראש.אסונות כמו מגפה, הצפה, תאונות בשוגג ועוד, יכולים להפוך את חיי היומיום שלנו לסיוט אחד גדול.אז נכון שחלק מביטוח הרכב הוא חובה ושברוב הפעמים אנו גם לא משתמשים באותם ביטוחים, אבל לפעמים עדיף שהנהג הצעיר שלנו בבית יהיה מכוסה כשהוא שורט מרצדס חדשה בזמן שחנה את החנייה הראשונה שלו עם הרכב או שחלילה אם צינור המים של הבניין קורס אל תוך הדירה שלנו, חשוב שיהיה לנו ביטוח להישען עליו. נציין כאן 3 חברות ביטוח בישראל שמוכרות ודאי למרבית הקוראים.

ביטוחי הראל

אחת מחברות הביטוח הישראליות הראשונות שצצו במדינה הצירה שלנו, כאשר היא מתחילה את הפעילות שלה אי שם באמצע שנות השלושים של המאה הקודמת ובשנות השבעים הופכת לחברת ביטוח מן המניין. כיום החברה מונה מעל לחמשת אלפים עובדים ועוסקת במגוון רחב של ביטוחים החל מביטוחים לנסיעות בחול, ביטוחי רכב, ביטוח חיים ועוד. את כל אלו תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת אך לא רק. בשנים האחרונות חברת הראל ביטוחים נחשבת גם לאחת מנהלות קרנות הפנסיה הגדולות בארץ והיא אחראית על כ20 אחוז מקרנות הפנסיה של ישראל.

מנורה מבטחים

אחת מחמשת חברות הביטוח הגדולות בארץ, כאשר היא מחזיקה בוותק של מעל ל 60 שנים ומתמחה בלא מעט סוגי ביטוחים. מנורה כמו עוד חברות ביטוח גדולות אחרות בבארץ, מציעה ביטוחי בריאות, ביטוח רכב, ביטוח כללי וביטוחי פנסיה וגמל. כיום החברה נמנית מבין החברות הביטוח הגדולות במשק ולה אפיקי השקעה בחול העוסקים גם באנרגיה ירוקה.

מגדל חברה לביטוח

חברת הביטוח מהגדולות בישראל והיא מונה מעל לכששת אלפים עובדים וקרוב ל2 מיליון לקוחות.החברה מתמחה בתחומי הביטוח השונים, הפנסיה והגמל. מגדל לביטוח עובדת על ידי 2 גופים, הראשון נקרא "מגדל ביטוח" והגוף השני נקרא "מגדל מקפת קרנות ופנסיה". שני גופים אלו עוזרים לחברת הביטוח להרכיב מערך יעיל בתחומי הפיננסים והביטוחים, מה שהופך את החברה לאחת מהמובילות בתחומה בישראל.