משחקים נושאי פרסים באינטרנט

הרשת האינטרנטית הצליחה לשנות בחלוף כמה עשורים את שגרת החיים של רובנו, כשהיא מביאה אל פתח כף היד מגוון רחב של פעילויות פנאי, רכישה מקוונת, צפייה בתכנים שונים ועוד מגוון רחב של נושאים. אך בכל הקשור לפעילויות פנאי ובעיקר משחקי נושאי פרסים באינטרנט, ניתן כיום למצוא מנעד רחב של משחקים ופרסים שווים שיהפכו את הזמן המחשב או האינטרנט שלנו או של ילדנו להרבה יותר משתלם ושווה. משחקים אלו נעים בין מגוון רחב של משחקים, החל ממשחקי מזל מקוונים, משחקי שעשועים כמו טריוויה בנושאים שונים כמו לדוגמא באתר https://www.playsmart.co.il/  ועד לזירות משחקים נוצצות שיזכו את מרבית המשתתפים בכמה פרסים שונים.

משחקים שווים ונושאי פרסים

זירות משחקים רבות התפתחו בשנים האחרונות ברשת האינטרנטית, חלק מהם מציעים משחקי מזל שונים וחלק מבקשים לבחון את היכולת הקוגניטיביות של המשתתפים. אחת מאותן הזירות היא לאל ספק זירת המשחקים של אתר "סמארט גיימז", המביא עימו לא רק את האפשרות לרכישה או ייעוץ בכל הקשור אל משחקי מזל אלא גם זירת משחקים מלאה באקשן ובפרסים מעולים.

זירת המשחקים של האתר מציעה 2 אופציות משתנות, כאשר המשחק הראשון מבקש לבחון את הידע של המשתתפים בנושאים שונים ואילו המשחק השני מציע להראות את יכולות המשחק שלהם. משחקים אלו מוצעים למספר שעות, בהם המשתתפים מדורגים על פי הציון שלהם כאשר הפרס היומי עומד על כ-50 שקלים ואילו הפרס השבועי עומד על כ-250 שקלים. האתר כמובן פועל לצד אישורים שונים, החל מאישור הטוטו ועד לתווי תקן של לשכות המסחר ואיכות השירות.

משחקים נוספים המזכים בפרסים

מלבד המשחקים שניתן למצוא באת סמארט גיימז, ניתן למצוא עוד מגוון של משחקים שונים שיוכלו להניב פרסים מסוגים שונים אחד מהם הוא כמובן משחק בשם " Clawee". המשחק מציע למשתתפים בו לעשות שימוש במכונות להרמת בובות מסוגים שונים, כשהוא מציע סטריימינג לייב בעת הנעת המכונה יחד עם פרסים יומיים ובונוסים שבועיים.

יחד עם משחק זה ניתן גם למצוא משחקי טריוויה שונים, חלק מהם דורשים רכישה של מוצרים שונים כמו פולי קפה וחלק מהם דורשים לא רק מענה על שאלות שונות אלא גם משימות כמו כתיבת סיפורים ועוד. משחקים אלו נמצאים באתר "וינטריוויה" והם כוללים גם הקמה של משחקים והטמעה שלהם במגוון אתרים, יחד עם מאגרים סטטיסטיים מגוונים ועוד מגוון אפשרויות מצוינות גם לשחקנים וגם ליוצרי הטריוויה.