עדשות מולטיפוקל מומלצות

ישנם לא מעט אזורים רגישים בגוף שלנו אשר יזדקקו ל"אקסטרה" שמירה, כמו למשל השיניים שלנו אשר ישמשו אותנו ללעיסה לאורך שנים ומאידך העיניים שלנו אשר יעזרו לנו לראות בצורה ברורה גם את הנכדים. על כן במקרים של בעיות עיניים מומלץ שלא להתעכב או להזניח, מכיוון שכיום ניתן לקבל כלים מעולים לכל סוגי בעיות הראייה בין אם מדובר בבעיות של קוצר ראיה מתקדם ועד לכדי טווחים בינונים וקצרים. לכן בשנים האחרונות נוספו עוד סוגים של עדשות כמו עדשות מולטיפוקל, המצליחות להחזיר ראייה ברורה למרחקים שונים בצורה יעילה ונינוחה לכל מבקש.

עדשות מולטיפוקל מומלצות חודשיות – מחירים וסוגים: השימוש בעדשות מולטיפוקל רק הולך ועולה בשנים האחרונות ויחד עם כך גם הדגמים הרבים, כאשר חברת DISPO הצטרפה גם היא אל חברות האופטיקה והדגם הראשון המומלץ הוא DISPO AIR MULTI LOW. עדשות אלו מציעות מבנה ייחודי וחדשני, המאפשר ראייה צלולה מכל טווחי המרחק כאשר העדשה עצמה בנויה משמונים אחוזי מים ומאפשרת ראייה נוחה לאורך כל שעות היממה. מחיר עבור חפיסה בת שישה עדשות נע בין 550 עד 620 שקלים. דגם נוסף המיוצר על ידי חברת ALCON ועונה לשם  AIROPTIX AQUA HYDRA GLYDE MULTIFOCAL מגיע עם שישה עדשות בחפיסה, יחד עם עיצוב יכולת דיוק לפרופיל העין של המשתמש ולאפשר טווחי ראיה מעולים ומרוחקים. העלות של חפיסה נעה בין 530 ועד ל610 שקלים.

סוגים נוספים של עדשות

עדשות מולטיפוקל מגיעות גם בדגמים יומיים, כאשר הדגם היומי המומלץ הוא של חברת CooperVision  ועונה לשם My Day Multifocal העושה שימוש גם בשיטת Binocular Progressive System המאפשר גם הסתגלות מהירה של העדשה אל העין. יחד עם זאת עדשות אלו מומלצות לכל טווח ראייה כאשר כל חפיסה מכילה כ30 יחידות נעה בין 1,350 עד 1,500 שקלים. עדשה לא פחות מומלצת והיא מבית ALCON מציעה את Dailies Total 1 עם חומרי סיליקון הידרוג'ל המציעים עבירות גבוהה של חמצן ומאפשרים נוחות מירבית גם בעדשות מולטיפוקל מתקדמות. מחיר של חפיסה בת 30 יחידות נע בין 1,400 עד ל1,550 שקלים.