שעוני יוקרה או שעונים חכמים?

התפתחותם של שעונים נעוצה בלא מעט מאפיינים משתנים, הראשון מבניהם הוא כמובן המאפיין האופנתי שמשפיע רבות על עיצוב הנעליים, תכשיטים והצורה שבה נתלבש. המאפיין השני שעם התקדמות השנים גם הופך להיות משמעותי יותר, היא כמובן הטכנולוגיה שהולכת ומתפתחת בשנים האחרונות. את השילוב בין השניים ניתן לראות בהחלט באחד מהפיתוחים של השנים האחרונות ואלו כמובן השעונים החכמים שהולכים ושוטפים את השוק בתקופה האחרונה. אך עם התפתחותם של אלו, העיצוב שהולך ומשתכלל ולצידו גם הפונקציות הרבות לשימוש, נשאלת השאלה האם שווה לקנות שעון חכם או שמא לקנות שעון יוקרה שיוכל לשדרג את המראה שלנו? בשיתוף עם https://watch-factory.co.il

שעונים חכמים

  • Samsung Galaxy Watch SM-R800
    השעון שמשווה לסטייל יוקרתי עשוי סילקון ומגיע עם מסגרת מתכתית המעניקה לו את המראה, עם זאת נראה כי בעיצוב השעון נעשתה גם לא מעט מחשבה בכל הקשור לעמידות שלו למכות. לכן השעון יכול לעמוד בטמפרטורות קיצוניות, השימוש בו נעשה על ידי סיבוב המסגרת ויכול לעשות שימוש בו גם למערכת אנדרואיד וגם של אפל. מחיר העלות לשעון נעה בין 970-1,400 שקלים.
  • Huawei Watch GT2
    השעון מבית חברת Huawei בא סוללה חזקה אשר יכולה להחזיק מעל לשבועיים, מסך תלת מימדי מעוקל, GPS מובנה ועוד מגוון רחב של גאג'דטים מופלאים הכוללים את העוזר האישי של גוגל. אך בנוסף לכל אלו מתווסף אליו גם מראה יוקרתי מעולה ומחירו נע בין 650-800 שקלים.

שעוני יוקרה

  • סיטיזן ECO DRIVE WATCH
    השעון מבית חברת סיטיזן מגיע עם רצועת עור שחורה ומהודרת, מנגנון קוורץ ולחץ מים עד 50ATM. עובי השעון הינו 9מ"מ וגודל השעון הוא 41מ"מ. השעון מגיע גם כן עם תאריכון ואחריות של שנתיים, כאשר מחירו נע בין 1,000-1,400.
  • WATCHES BULOVA
    שעון מבית שעוני בולובה בעל רצועה כסופה ועובי שעון של 12 מ"מ, נותן מראה איכותי ויוקרתי כאשר זכוכית המגנה על לוח השעונים עשויה ספיר קריסטל. השעון מגיע עם לוח שעונים לבן וזוהר בחושך ואחריות לשנתיים, עלות השעון נעה כיום בין 1,800-2,200 שקלים.