שתלים למחוסרי עצם במחירים זולים

טיפולי שיניים אינם נחשבים לטיפולים זולים, עלותם כוללת חומרי גלים יקרים, את הכשרתו של המטפל והתמחות בו הוא מטופל ועד לטיפולים ובדיקות הנלווים לטיפולי השיניים. חלק מאותם טיפולי שיניים שהינם הפופולריים בישראל, הם לא אחרים מאשר החלפת שן חולה בשתל בריא. טיפול זה לעיתים עלול להיות יקר מהרגיל, שכן הוא כולל מספר צילומים, בדיקות שונות אצל הרופא המטפל ולעיתים גם כדורים שונים. אך בשנים האחרונות נראה כי דווקא מטופלים מחוסרי עצם זוכים לבשורה המשמחת, כיום ישנם לא מעט שתלים שעלותם נמוכה בהרבה ממה שהיה נהוג בעבר והם זמינים לכלל המטופלים.

סוגי טיפול קיימים

טיפולים עבור מחוסרי עצם התפתחו בשנים האחרונות ולא כמו בעבר, כיום קיים מנעד רחב של טיפולים המאפשרים לא רק בחירה בין סוגי הטיפול אלא עוזרים בהוזלת ההליך עצמו. אחד מהטיפולים הקיימים הוא כמובן שתלים קצרים, שעם הגעתם אל השוק הישראלי קצרו הצלחה לא קטנה בדמות שתלי "הבייקון" ועם ההצלחה הגיעו המתחרים כמו שתלי פרימדיון הישראלים. שתלים אלו מתאימים למחוסרי עצם, למטופלים אשר נמצאים בקבוצות סיכון או באזור הגיל השלישי, כאשר מחירם נע בין 2,800 עד 6,00 שקלים. עם זאת המחיר עלול להשתנות בהתאם לטיפולים הנלווים, חומרי הגלם עימם משתמש הרופא המטפל ועוד. עם זאת חשוב לזכור כי שתלים אלו מאפשרים בנייה בריאה של עצם השן בצורה טבעית ויעילים לאורך זמן.

יתרונות ברורים

עד לבשורה המשמחת על הגעתם של השתלים הקצרים, שתלים וטיפולים נלווים עבור מחוסרי עצם היו מגיעים לכדי עשרת אלפים שקלים לכל הטיפול. מחירים אלו "נחתכים" עם הימצאותם של השתלים הקצרים אך יתרונותיהם אינם מצויים רק במחיר העלות אלא באיכות. ראשית יש לציין כי הכנסה של שתל בייקון במקום שן חולה, מתאפשרת בלא מעט מהמקרים כבר ביום העקירה, נתון חשוב שכן לא מעט מהמטופלים יצטרכו להמתין תקופה של עד חצי שנה או שנה במקרה של הרמת סינוס. עוד שני יתרונות נוספים וממש לא מובנים מאליהם, הוא שבניגוד לשתלים ה"רגילים" בשתלים קצרים לא מבחינים בין שן לשתל ולשתלים אלו יש יכולת העמסה גבוה ושגם מחזיקה לאורך זמן.